DAGENS MUFFINS

Usch vad jobbigt det var att stiga upp imorse. Det blir inte lättare av att jag vankar av och an och undrar vilken muffins jag ska bjuda er på på Trettondagsafton.... Nåväl, det får bli en överraskning. Till idag har jag iallafall gjort en mycket intressant sådan, hoppas ni gillar den. Jag gjorde den imorse, vid 07, när jag knappt hade vaknat. Satte på musik, en jätteskön 80-talsdänga som jag inte minns namnet på (går ungefär såhär: "I´ve been thinking about you.... la la la"). Hmm... det kanske är just så den heter. Vet ni det? Känner ni igen raderna?

Hursom... Här är dagens muffins, från er Muffinsman till er! Vad tycks? Kramis!

skittles

Sötsur godismuffins
Lila godistabletter från Skittles

Kommentarer
Postat av: P

Hörru Mr Muffins! Trettondagsafton är ju idag! :P

2009-01-05 @ 10:48:31
Postat av: Muffinsmannen

Jo, det har du ju helt rätt i :) Då får det bli två muffinsar idag, en nu (nedan) och en ikväll. :))



Varför trodde jag att det var imorgon... hmm....

2009-01-05 @ 11:01:49
URL: http://muffinsmannen.blogg.se/
Postat av: P

Kanske för att det är Trettondagen imorrn,inte Trettondagsafton. Och det är en röd dag :)

2009-01-05 @ 11:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0