DAGENS MUFFINS Á LA KÄRLEK

Hej på er sötisar! Hoppas ni har saknat mig åtminstone hälften av vad jag saknat er! Vad gör ni?

Jag har bakat en kärleksmuffin, med inspiration från Lii Martinez som läser denna blogg. Lii har fått sitt hjärta brustet och jag vill göra henne lite glad. Så här är en jättesöt och urgod liten muffin till Lii och er andra härliga själar därute!

PS. Passa på att rösta på er favoritmuffins i inlägget under detta!

Kram från Gävle!

kärlek

Kärleksmuffins
Med smak av mörk choklad som gör oss alla lite gladare....


Kommentarer
Postat av: Lii Martinez

Tack snälla! Det värmer, att du gjorde en kärleksmuffins för min skull!!!! :-)

En stor kram till dig! /LII M

2009-01-14 @ 20:15:25
Postat av: Jenny

Varför är du singel? Snygging!;)

2009-01-15 @ 21:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0