FEL PÅ BLOGGEN?

Är det bara min blogg som är konstig idag eller? Jag har ju inte så mycket erfarenhet... men det där sakerna man trycker på för att få fet stil eller texten i mitten syns inte längre! Jag känner mig helt förvirrad... Och så är Muffinsmannen lite sjuk idag. Därav dagens muffins.


 Sjuklingmuffins
 Gula honung och citrontabletter från Strepsils
 
Näe, det här var ingen bra dag. Jag kryper i säng igen och tittar på lite muffinsbilder i mitt lilla muffinsalbum :) Kommer tillbaka senare och hoppas att det är ordning på bloggen då...

Update: Nu har jag fått hjälp. Allt fungerar som det ska :)

Kommentarer
Postat av: catya

hmmm nått säger mig att detta kommer bli en av favoritbloggarna,

muffins=kärlek



2009-01-07 @ 15:26:32
URL: http://catya.blogg.se/
Postat av: Muffinsmannen

Underbart Catya, och jag ska självklart läsa din också :) Kram från muffinsmannen!

2009-01-07 @ 16:40:58
URL: http://muffinsmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0