GI-MUFFIN - OM NI GÖR FEL MÅTT...

Min kompis som var här på besök häromveckan skulle hjälpa mig med att göra ett par vanliga muffins. Men hon gjorde lite fel och lade i enbart en deciliter socker istället för två.

Vi kom på att det är en utmärkt idé för alla som inte vill frossa i sig massa muffins och oroa sig för sin vikt. Ni kan alltså göra samma sak som hon, ni häller i en deciliter socker istället för två så blir resultatet smalare muffins, dvs. GI-muffins. Det är en jättebra idé för då kan ni äta fler muffins utan att få det där som ni, vackra tjejer, kallar för "sockerångest" (vilket jag i och för sig inte tycker att ni ska ha, för ni är så fina oavsett vad ni väger).

Här kommer en liten videorulle på hur det blev när fel blev rätt :)



Kommentarer
Postat av: Minaya

Hej hej. Kikar runt lite bland bloggar.



Lämnar ett litet spår då jag själv tycker det är trevligt när mina läsare gör det.



Hoppas du haft en mysig början på det nya året.



Minaya

2009-01-12 @ 17:09:37
URL: http://minaya.blogg.se/
Postat av: Minaya

GI muffin, genialt hörö.. haha



Tack vännen från Gävle.



:-)

2009-01-12 @ 21:51:58
URL: http://minaya.blogg.se/
Postat av: Sofia å Millan

DU E ETT RIKTIGT CHARMTROLL!!!!!!!!

KRAM

2009-01-12 @ 23:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0