HUR KUNDE DET SPÅRA FÖR MUFFINSMANNEN IGÅR?

Den frågan ställde jag mig själv när jag vaknade upp imorse. Det blev inte bättre av att jag fick se bilderna som mina kompisar, ni vet de där tjejerna som inte är världsbäst på att hålla kameran i styr, visade mig. Jäklar!, utbrast jag för mig själv, särskilt när jag såg den här bilden. Jag minns knappt att jag bar en av mina tjejkompisar över torget och iväg till Heartan, som i övrigt är mitt favvoställe här i Gävle.

Men Heartan ska inte få se mig på ett tag, sedan gårdagens bravader! Jag har, som nämnt, lite minnesluckor här och var, men det jag minns klart och tydligt är att jag dansade lite i schlagerdelen av nattklubben. Oj, oj, oj!!!

Hade ni kul igår, finingar? Och förresten tjejer, varför har ni alltid såååå höga skor på er? Min kompis här på bild envisas med att ha 15 cm klackar. Sedan klagar hon över hur jobbigt det är att gå.... Suck...
Min tjejkompis, som alltid har så höga skor, och jag

Jag utan skor och min kompis i skyhöga klackisar


Kommentarer
Postat av: hehe

15 cm, ojoj :'o

2009-01-03 @ 12:22:40
Postat av: Karin

haha inte helt omöjilgt

2009-01-03 @ 13:05:27
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: anders o mia

alltså, du är helt galen :D Tokrolig blogg!!!!!

2009-01-03 @ 13:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0