JAG VILL SÅ GÄRNA FÖRSTÅ MIG PÅ ER TJEJER, MEN...

Hallojsan!

Satt precis i ett samtal med en av mina två bästa tjejkompisar. Hon är från Stockholm men befinner sig i Göteborg just nu, för jobb, kompisar och pojken.. Jag frågade vad hon skulle hitta på ikväll och så, och då sa hon att hon skulle iväg på en trevlig romantisk middag.

- Hoppas bara att jag klarar kvällen igenom med mina klackar!, utbrast hon.

- Jaha, ja.. Skyhöga även denna gång?, frågade jag lite smidigt.

- Nja, det är de jag hade i Gävle. 15 cm drygt, svarade hon.

Jag tycker att ni är fina som ni är, tjejer, även om ni skippar dessa klackar och går ut i ett par sköna Converse. Jag tycker ni är så härliga och söta och gulliga, så om jag får tycka till så säger jag att min tjej får vara som hon är, nerklädd om hon så vill, när hon ska ut och "göra stan". För min skull skulle ni aldrig behöva besvära er om att klä upp er jättefint och ha sådana jättehöga klackisar.

Men sån är jag, kanske tänker andra killar olika...

Kommentarer
Postat av: Tanja

hmmm..... tack för tankeställarn

2009-01-07 @ 19:00:54
Postat av: catya

saken är nog den att i de flesta fall så handlar klädseln mer om att få tjejers medgivande och att imponera med sin "trendiga" outfit på likasinnade tjejer, men jag kan ju ha fel också



2009-01-07 @ 19:10:47
URL: http://catya.blogg.se/
Postat av: Kontorsråttan

Hej Muffinsmannen. Jag gillar ditt motto. Skarpt.

2009-01-07 @ 21:30:28
URL: http://kommunhuset.blogg.se/
Postat av: Ken B

Tänker lika som du!!!!

Varför så höga klackar, när det finns så många snygga skor! Det lustiga är.... att dom tror att vi tycker det är fint!!! Hahaha

Du har en rolig blogg;)

2009-01-07 @ 22:02:33
Postat av: silvija

Jovisst är det snyggt med pumps osv men ja, ibland tar vi på oss sånt för att se finare ut framför er killar ;D Men kul att höra att ni inte är så intresserade av sånt. Det behövs fler killar som ni ;) Puss

2009-01-07 @ 22:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0