MUFFINSMANNEN ÄR PUTT PÅ HENRIK "ZÄTA" ZETTERBERG

Hej finisar!

Muffinsmannen är lite låg idag...

Ikväll är det, som ni vet, Idrottsgala. Jag pratade med Marie, en kompis, som sa att hon hoppas på att Henrik Zetterberg vinner Jerringpriset.

- Varför just han?, frågar jag i hopp om att hon ska utveckla det sportsliga som Zetterberg gjort och som gör att han förtjänar priset.

- För han är så himla snygg!, säger hon och ger mig sedan namn på massa andra sportstjärnor som hon tycker är heta.... Suck.

Nu är min fråga till er som följer:

Tycker ni tjejer verkligen om idrottsmän och bara idrottsmän eller skulle ni kunna tänka er att dejta någon som har samma jobb som jag, exempelvis? Varför ska allt kretsa kring det där übersnygga utseendet, fina bilen, lyxiga huset, kända namnet, osv.... Jag önskar jag kunde träffa någon som var jordnära och inte tyckte att alla dessa "kändisar" var snygga, utan fann det som en attraktiv sak att jag jobbar med... muffins.

Nu är Marie en kompis och ingenting annat så det är okej, men jag börjar undra om inte många fler tjejer tänker som hon :(

Kram från en lite ledsen Muffinsman!

zäta

Det är inte Muffinsmannen till vänster utan Zäta Zetterberg, men det förstod ni ju, hihi :)


Kommentarer
Postat av: Mikkis

Visst kan man tycka att endel kädisar är snygga. Men idrottsstjärnor är inget som faller mej i smaken direkt. Visste inte ens vem den där Zetterberg va förs ja såg han på bild här. För min personliga del så är det personligheten o att man attraherar varandra som spelar roll.

Börjar själv undra om alla killar bara vill ha smala snygga tjejer som ej har så mycke innanför pannebenet o som fnittrar åt allt dem säger istället för en tjej som mej... Dvs allt annat än de ivanför... Fast ja har lätt för skratt om killen är rolig.

2009-01-20 @ 01:31:42
Postat av: Muffinsmannen

Vad fint skrivet, Mikkis! Jag blir alldeles rörd.

2009-01-20 @ 02:44:25
URL: http://muffinsmannen.blogg.se/
Postat av: Petra

Skulle gärna vilja dejta dig!!!!! Nån idrottsaman är jag inte mycket för! Får ju bara vara hemma själv hela tiden, men det kanske inte är så dumt det heller då;=) Tycker en del tjejer idiotförklarar sig själv när dom helt plötsligt blir kär i någon kändis! Om det nu inte är riktig kärlek förstås!!! Annars är det naturligtvis pengar som lockar men det kan dom ju inte säga;) Nä.. vanliga killar är bäst, som du!

2009-01-20 @ 06:54:27
Postat av: Muffinsmannen

Tack! Jag blir så glad nu!!!! Ooooh...

2009-01-20 @ 13:29:24
URL: http://muffinsmannen.blogg.se/
Postat av: Mikkis

Tack, felstavning såg ja att ja gjorde dock :P Ine lätt när tangentgerna siter nära varandra o allt ska skrivas så fort medans man tänker.

Visst har ja varit kär i en kändis när ja va tonåring... men han är dock bara en bekant som ja respekterar o beundrar. Vanliga killar har fötterna på jorden o är minst lika bra om inte bättre. Ödmjuka killar är attraktivt o med humor... kan de laga mat så hurrar jag ;)

Du verkar vara en rolig, snäll o super go kille som ser bra ut med. Det kommer en tjej snart som är den "rätta". Ja e romantisk av mej o tror att de finns nån speciell för alla där ute. Förr eller senare möter man den rätta via ödets vägar o när man minst anar det.

2009-01-20 @ 14:06:32
Postat av: Mikkis

Feeeel stavat igen, ja ger upp :P

2009-01-20 @ 14:07:32
Postat av: Liten ja

Kan bara säga att jag håller med Mikkis å Petra till 100!!! Så bry dig inte om något annnat! Du är bra som du är och muffins tycker jag iaf godare än en hockeypuck;)

2009-01-20 @ 17:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0