MUFFINSMANNEN HAR LITE TRÅKIGT...

Den här söndagen gick i ett; är nyss klar med alla hemsysslor och lite planering men fortfarande superpigg. Vad göra?

En singelkille som jag behöver lite tips om bra filmer från er tjejer (det får gärna vara romantiska filmer!) som jag kan ladda ner en kväll som denna.

En annan sak, på tal om filmer; en tjejkompis till mig säger att hon inte gillar att gå på bio-dejt, som första dejt. Hon säger att middag, kanske hemlagat, är bra mycket bättre än bio. Hon säger att biofilmer är till för par och att hon aldrig skulle välja bio som den första platsen att ha den allra första dejten på.

Håller ni med henne? Vad tycker ni är perfekt för en förstadejt?

Massa kramar från Muffinsmannen!

muffy


Kommentarer
Postat av: Carin E.

Gud va snygg du är! ;))

2009-01-12 @ 23:28:55
Postat av: Linda Svensson

Helt ensam med dig, hos mig, vill jag i alla fall va *|´

2009-01-12 @ 23:50:43
Postat av: Mikkis

Du e snygg ;D

Nej en bio som första dejt känns svårt, då sitter man i mörker o ser knappt varandra o man kan ej prata utan att störa andra i biosalongen. Så ej bio som första dejt iaf.

2009-01-15 @ 01:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0