NÅGRA FRÅGOR PÅ DET, MINA NYA VÄNNER?

Hallå! Visst är det kallt i vårt kära land? Jag tycker det är förfärligt att inte kunna gå på mina kvällspromenader, för det är så djävulskt kallt. Å andra sidan får man tid över för annat, kolla recept och smått förbereda för nästa muffinsfest! Ska inte det bli kul, så säg?

Hoppas ni finner nöje i min blogg och i mina videoklipp. OM ni har några frågor hittills så blir jag världens gladaste att få besvara dem. Slå gärna till med något här i kommentarfältet så svarar jag på allt, även om det kanske inte har med muffins att göra!

Medan ni (hoppas, hoppas) gör det så ska jag koka mig en kopp kaffe och sätta mig framför datorn igen för att interagera med er.

Kram från er Muffinsman!
kram

Kommentarer
Postat av: anna J

Ok... Vad gör du när du inte bakar muffins? Är du singel? :0)

2009-01-04 @ 22:08:34
Postat av: Muffinsmannen

Hej hej Anna,



jovars, jag är singel jag.... :)))



Och när jag inte bakar muffins så... tja, då jobbar jag med muffins...det är konstigt nog mitt arbete... :)

2009-01-04 @ 23:00:27
URL: http://muffinsmannen.blogg.se/
Postat av: Leah

Brukar du aldrig fika nåt annat än muffins?

2009-01-04 @ 23:56:24
Postat av: Muffinsmannen

Hej Leah, jo jag gör det faktiskt. Men vad tycker du själv om att fika mest?

2009-01-05 @ 00:13:27
URL: http://muffinsmannen.blogg.se/
Postat av: Leah

Allt med choklad går bra för mig! :)

2009-01-05 @ 00:24:04
Postat av: Petra från Gävle

Brukar du gå på Heartbreak ofta?

2009-01-05 @ 00:43:41
Postat av: Muffinsmannen

Leah: Då ska jag ordna en super-chokladmuffins nästa gång jag bakar och ge ut recept så du kan skriva upp det :)



Petra: Jovisst! Heartan är faktiskt mitt favoritställe. Själv då? Kramis

2009-01-05 @ 00:49:48
URL: http://muffinsmannen.blogg.se/
Postat av: Petra

Ibland. Tyckte CH var bättre men nu finns ju inte det längre... :(

2009-01-05 @ 01:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0