NATTLIV I ERA STÄDER + EN DAGENS MUFFINS

Hallå hallå!

Igår gick jag och lade mig relativt tidigt, vaknade med mycket energi i kroppen och en känsla av att det är.... fredaaaaaag!

Nämen, vänta nu! Det är det verkligen! Fredag! Vet ni vad det innebär? Heartan ikväll!!!!!

Vilka städer kommer ni ifrån, vänner, och vad gör man i er respektive stad en härlig dag som denna - men på kvällen då, förstås?

PS. Här kommer en urgod dagens muffins... Fast ja, den ska ni inte äta förrän "after eight" om ni förstår vad Muffinsmannen menar ;)))

Kramis från mig till er! Glöm inte att rösta på er favoritmuffin, scrolla ner till det inlägget där ni kan rösta, vänner!

whisky

Whiskey Muffins
Med smak av Famous Grouse Scotch

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske lite för killig för mig!!! kram

2009-01-16 @ 12:22:29
Postat av: Anonym

Famous.... blääää :)))))

2009-01-16 @ 16:52:13
Postat av: Mikkis

Liiiiten håla som man bor i Värmland så finns de INGET att göra någon dag egentligen :P Äh min helg startar på söndag me Cinderella kryssning istället :P

2009-01-16 @ 23:03:59
Postat av: lisette

fan va gott!

2009-01-20 @ 21:13:23
URL: http://lindhekepp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0