NOSTALGITRIPP PÅ SOFFAN

Att förkylningen aldrig vill ge sig! Det är inte roligt att ligga ensam på soffan och vara krasslig. Inte ens min favoritpizza från American Take Away smakar. Muffins har jag försökt äta några också, men de var lite svåra att få ner. Tog tre (!)  dagens muffins och trodde det skulle hjälpa min förkylning, men icke! Nu ligger jag alltså på soffan under filtar och täcken. Det enda roliga är att jag fått använding för en av mina julklappar! :) Vet ni vilken? Nä hur skulle ni kunna veta det...? hihi. Min kära mor gav mig nämligen en box med första och andra säsongen av min favoritserie; Dallas!!! Jag är inne på andra säsongen nu. Kollade ni på Dallas? Min favorit var Bobby så klart! Och bland tjejerna gillade jag Jenna, hon var väldigt vacker på den tiden...



Kommentarer
Postat av: Ullis

DALLAS!!!!!!!!!!!!! Jag skrattar så jag dör!!! Hade nästan glömt bort Dallas hahahaha hahaha hehehehe

2009-01-13 @ 13:58:49
Postat av: Muffinsmannen

Men Ullis, Dallas är ju bäst!!!!! :) Eller var du en sån som gillade Falcon crest?

2009-01-13 @ 14:07:53
URL: http://muffinsmannen.blogg.se/
Postat av: catya

skulle de inte göra en nytolkning av den serien?

gick ju lite rykten om det, eller var det "dallas" som långfilm ?

2009-01-13 @ 14:53:21
URL: http://catya.blogg.se/
Postat av: Karin

ja en tjej-grej:)

2009-01-13 @ 15:21:27
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Ullis

Falcon crest!!!!! Det va ju ingenting.... jämfört mot Dallas!!!! Det fanns ju inte så mycket på den tiden! Sen kom ju "Dynastin" hette det så? Men Dallas va bäst!!!! Hahaha

2009-01-13 @ 18:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0