STRAX DAX FÖR HEJDUNDRANS PARTY

Hejsan svejsan bloggen!

Nu är jag lite stressad och allt men folk har sagt att man måste uppdatera hela tiden trots att man befinner sig i tidsnöd. Så självklart ska jag göra det, om så med bara ett litet inlägg här nu. Tänkte bara säga att jag ser fram emot ikväll, då vi har en liten muffinsfest hemma hos mig. Vet inte om jag har några läsare ännu och inte heller om några av dem är från Gävle, vore ju kul om ni kom förbi ikväll för lite muffinsparty, hihi..

Nåväl, nu ska jag gå tillbaka till mina sysslor så ni får se lite bilder och video senare också, om jag lyckas spela in och så. Jag är ganska oteknisk av mig med annat än muffins, hihi. Om ni har tid och lust så kan ni berätta om era egna favoritmuffins så länge, alltid kul att höra andras åsikter :)



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Cheesecakemuffin!

2009-01-02 @ 19:19:29
Postat av: Lisa

Kan man tagga in en muffins? :)

2009-01-02 @ 19:47:07
Postat av: Muffinsmannen

Ja, det är klart att du kan få göra det Lisa :) Kram från Muffinsmannen och en nyss påbörjad fest här i Gävle. Kom förbi med egna muffinsar ;)



2009-01-02 @ 19:51:47
URL: http://muffinsmannen.blogg.se/
Postat av: Rainbow

Gimme more!

2009-01-05 @ 01:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0