VAD HITTAR NI PÅ FÖR KUL IDAG?

Jag gör inte något särskilt. Det är helgdag imorgon, har jag förstått (trodde det var det på onsdag, snurrig har jag blivit!) men jag har en del att stå i så för min del blir det inte mycket party. Men jag antar att ni ska masa er ut i vimlet? Hihi, hoppas på att träffa några av er i vimlet så småningom, när jag beger mig ut nästa gång.

Annars har jag lovat ännu en dagens muffin, en Trettondagsafton-muffin i sann partyanda. Och eftersom Muffinsmannen alltid lovar vad han håller så får ni det här och nu...

Kramis på er sötisar! Er Muffinsman.

vodka

Vodkamuffins
Smirnoff ren vodka



Kommentarer
Postat av: M.

äh fy fan vad gott??? hahaha

2009-01-05 @ 20:23:50
Postat av: hela gänget

bästa muffins någonsin!!!!!!!!!

2009-01-05 @ 23:09:10
Postat av: Angelica

Hej man kan verkligen bli lite dags och veckovill nu när det har varit massa helger :)

Ja skulle jag äta den muffinsen nu skulle jag nog däcka ha ha.



Ha en bra kväll

2009-01-06 @ 16:58:03
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0